Walk On The Wild Side (36 versions)
>> Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011
Walk On The Wild Side
Βαδίζοντας λοιπόν στην ΑΓΡΙΑ ΠΛΕΥΡΑ του ΚΟΣΜΟΥ ... τι πιό επίκαιρο κομμάτι απ'αυτό ...
μετά τα ΔΝΤ, τα μεσοπρόθεσμα, την απειλή Χρεοκοπίας, την υποτίμηση των διεθνών Νταβατζίδων, τα καμώματα του Γιωργάκη, τις ψήφους εμπιστοσύνης και όλα αυτά τα φαιδροθλιβερά που συμβαίνουν στη χώρα μας, για νάχουν να κάνουν κάτι οι πολιτικοί και οι τσάτσοι των ΜΜΕ που μόνο αυτοί βρίσκουν φαί (προσωρινά όμως) ...
Τι ΑΛΛΟ να σκεφτεί ένας νέος εκτός από,
μετά τα ΔΝΤ, τα μεσοπρόθεσμα, την απειλή Χρεοκοπίας, την υποτίμηση των διεθνών Νταβατζίδων, τα καμώματα του Γιωργάκη, τις ψήφους εμπιστοσύνης και όλα αυτά τα φαιδροθλιβερά που συμβαίνουν στη χώρα μας, για νάχουν να κάνουν κάτι οι πολιτικοί και οι τσάτσοι των ΜΜΕ που μόνο αυτοί βρίσκουν φαί (προσωρινά όμως) ...
Τι ΑΛΛΟ να σκεφτεί ένας νέος εκτός από,
την ΑΓΡΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ... ενός κόσμου που δεν τον έφτιαξε αυτός έτσι.
Αστα - Βράστα ... Απ'οπου και να τα δείς (πόσο δε να τα πιάσεις) βρωμάνε και φως δεν φαίνεται... Για αυτό ας ακούμε κανένα τραγουδάκι μπας και ξεχαστούμε για λίγο.
Το τραγούδι λοιπόν του Lou Reed από το 1972 στο δεύτερο album του με τίτλο "Transformer", ήταν παραγωγή του David Bowie. Το τραγούδι έλαβε ευρεία ραδιοκάλυψη, παρά το γεγονός ότι έχει ακουμπήσει επάνω σε ταμπού θέματα όπως η τρανσεξουαλικότητα , τα ναρκωτικά , τους αρσενικούς πόρνους, το στοματικό σεξ και τον όρο "colored" που αναφέρται στους Αφροαμερικανούς.
Οι στίχοι μιλούν για μια σειρά από άτομα και τα ταξίδια τους στην πόλη της Νέας Υόρκης , και αναφέρεται σε αρκετές από τις τακτικές «σούπερ σταρ»στα στούντιο του Andy Warhol στην Νέας Υόρκη, δηλαδή Holly Woodlawn , Candy Darling , Joe Dallesandro , Jackie Curtis και Joe Campbell (που αναφέρονται στο τραγούδι από το παρωνύμιό του Sugar Plum Fairy).
Το σόλο σαξόφωνο πάνω στο σβήσιμο του τραγουδιού έγινε από τον Ronnie Ross , ο οποίος είχε διδάξει στο παρελθόν σαξόφωνο τον David Bowie ενώ τα φωνητικά από μια ομάδα κοριτσιών που λέγονταν "Thunderthighs". Ακόμα το κομμάτι χαρακτηρίζεται από τη διπλή γραμμή μπάσσων (!) που παίζονται και τα δύο από τον Herbie Flowers (δηλαδή double-bass και άταστο bass guitar).
Το κομμάτι φυσικά έχει άπειρες εκτελέσεις άλλες καλές - άλλες κακές.. τι να λέμε..?
Ακούστε πάνω από 30 τόσες εκδοχές εδώ και εδώ γιατί θα σας χρειαστεί στο μέλλον ....
Το τραγούδι λοιπόν του Lou Reed από το 1972 στο δεύτερο album του με τίτλο "Transformer", ήταν παραγωγή του David Bowie. Το τραγούδι έλαβε ευρεία ραδιοκάλυψη, παρά το γεγονός ότι έχει ακουμπήσει επάνω σε ταμπού θέματα όπως η τρανσεξουαλικότητα , τα ναρκωτικά , τους αρσενικούς πόρνους, το στοματικό σεξ και τον όρο "colored" που αναφέρται στους Αφροαμερικανούς.
Οι στίχοι μιλούν για μια σειρά από άτομα και τα ταξίδια τους στην πόλη της Νέας Υόρκης , και αναφέρεται σε αρκετές από τις τακτικές «σούπερ σταρ»στα στούντιο του Andy Warhol στην Νέας Υόρκη, δηλαδή Holly Woodlawn , Candy Darling , Joe Dallesandro , Jackie Curtis και Joe Campbell (που αναφέρονται στο τραγούδι από το παρωνύμιό του Sugar Plum Fairy).
Το σόλο σαξόφωνο πάνω στο σβήσιμο του τραγουδιού έγινε από τον Ronnie Ross , ο οποίος είχε διδάξει στο παρελθόν σαξόφωνο τον David Bowie ενώ τα φωνητικά από μια ομάδα κοριτσιών που λέγονταν "Thunderthighs". Ακόμα το κομμάτι χαρακτηρίζεται από τη διπλή γραμμή μπάσσων (!) που παίζονται και τα δύο από τον Herbie Flowers (δηλαδή double-bass και άταστο bass guitar).
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η RCA κυκλοφόρησε μια επεξεργασμένη εκδοχή του τραγουδιού όπου αποβάλλεται η αναφορά του τραγουδιού σε στοματικό σεξ (αιώνιοι Γιάνκηδες).
Το κομμάτι φυσικά έχει άπειρες εκτελέσεις άλλες καλές - άλλες κακές.. τι να λέμε..?
Ακούστε πάνω από 30 τόσες εκδοχές εδώ και εδώ γιατί θα σας χρειαστεί στο μέλλον ....
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου